آیا سوالی دارید ؟ 44018274-021|saghi.laboratory@gmail.com

آزمایش بررسی وجود خون مخفی در مدفوع

/آزمایش بررسی وجود خون مخفی در مدفوع
آزمایش بررسی وجود خون مخفی در مدفوع 2018-04-11T18:10:15+00:00

گاهی اوقات خونریزی های مختصری در بخش های مختلف دستگاه گوارش اتفاق می افتد که به علت ناچیز بودن با چشم دیده نمی شود لیکن دارای ارزش تشخیصی می باشد لذا بایستی با روش های آزمایشگاهی تشخیص داده شود.

بهتر است آزمایش تجسس خون مخفی در ۳ نوبت انجام شود و برای انجام آن رعایت رژیم غذایی مخصوص به مدت سه روز قبل از جمع آوری نمونه الزامیست.
•    از ۷۲ ساعت پیش و در طی دوره جمع آوری نمونه مدفوع از خوردن گوشت قرمز، گوشت سفید (مرغ و ماکیان)، جگر ،اسفناج ، مرکبات ، شلغم ، کاهو، حبوبات و تربچه خودداری کنید.
•    مصرف قرص های آهن و فرفولیک اسید ، کپسول هماتینیک و فیفول، ایندومتاسین، کلشیسین، آسپیرین، بروفن، کورتن ها و ویتامین C درطول دوره رژیم ممنوع است. در صورت داشتن سابقه خونریزی از لثه ۴۸ ساعت پیش از انجام آزمایش از مسواک زدن و کشیدن نخ دندان اجتناب نمائید.
•    نمونه باید سریعا به آزمایشگاه تحویل داده شود.
•    نمونه مدفوع نباید با ادرار یا سایرمایعات آلوده شود.

اطلاعات تماس آزمایشگاه

آزمایشگاه ساقی یکی از بهترین آزمایشگاه غرب تهران است که جدیدترین دستگاه های علوم آزمایشگاه ی را در جهت ارائه دقیق جواب آزمایش و سریع ترین زمان ممکن دارا می باشد و جهت تسهیل در دریافت جواب از آزمایشگاه ساقی شما مراجعین محترم می توانید از جوابدهی آنلاین آزمایشگاه استفاده نمایید و جواب آزمایش را از سامانه های آنلاین آزمایشگاه ساقی استفاده نمایید.

بخش های آزمایشگاه